Коли знаєш Сімейний кодекс України, маєш право укласти шлюб у скорочені терміни!

 

Головне територіальне управління юстиції у Львівській області розповідає про те, що до Пустомитівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Львівській області звернулися наречені для подання заяви про державну реєстрацію шлюбу.

Відповідно до статті 23 Сімейного Кодексу України, право на шлюб мають особи, які досягли шлюбного віку.  Шлюбний вік для чоловіків та жінок встановлюється у вісімнадцять років.

Нареченій на той момент виповнилося тільки 16 років. За заявою особи, яка досягла шістнадцяти років, за рішенням суду їй може бути надано право на шлюб, якщо буде встановлено, що це відповідає її інтересам. При поданні заяви про державну реєстрацію шлюбу жінка та чоловік пред'являють посвідчення своєї особи паспорт або паспортний документ.

Враховуючи такі вимоги Закону, працівник Пустомитівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Львівській області, скерував наречених для отримання рішення про надання права на шлюб в районний суд за місцем проживання.

Отримавши рішення суду про надання права на шлюб, наречені ще раз звернулися до відділу ДРАЦС для того, щоб подати заяву про державну реєстрацію шлюбу.

Зі слів очільника Львівської юстиції Тараса Греня, завершальним кроком є державна реєстрація шлюбу, яка проводиться після закінчення одного місяця з дня подання нареченими заяви про державну реєстрацію шлюбу. При поданні заяви, наречені заявили, що бажають в день подання заяви зареєструвати шлюб, оскільки наречена вагітна.

ВАРТО ЗНАТИ:  Державна реєстрація шлюбу проводиться органами державної реєстрації актів цивільного стану після закінчення одного місяця з дня подання нареченими заяви про державну реєстрацію шлюбу.

За наявності поважної причини і з дозволу керівника органу державної реєстрації актів цивільного стану державна реєстрація шлюбу проводиться до закінчення зазначеного строку на підставі спільної заяви наречених та документів, які підтверджують наявність поважної причини.

У разі вагітності нареченої, народження нею дитини та якщо є безпосередня загроза для життя нареченої або нареченого, за наявності документів, що підтверджують викладені факти, державна реєстрація шлюбу проводиться в день подання відповідної заяви або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця.

            Тому, в даному випадку, працівниками відділу було роз’яснено, що скоротити місячний термін реєстрації шлюбу можливо лише за наявності довідки про вагітність, виданої компетентними органами. В той же день наречені надали довідку про вагітність і Пустомитівським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану було зареєстровано шлюб цієї пари.

 

Add a comment

 

Павле Дмитровичу, доброго вам дня! Ми з дружиною прожили разом 12 років, маємо спільну дитину. Однак, так сталося, що вирішили далі жити окремо. В принципі претензій одне до одного у нас немає, і ми готові розійтися без скандалів. Скажіть будьласка, чи можемо ми самі розділити майно без звернення до суду? І чи впливає на розділ те, з ким живуть діти? Дякую вам за відповідь.

Микола Троць

Чи може колишнє подружжя самостійно розділити майно?

Звичайно, може. Для цього слід укласти відповідний договір, який треба нотаріально посвідчити. Більше того, практика свідчить: досягнення домовленості між дружиною і чоловіком щодо користування майном є найкращим варіантом, який економить час та зберігає нерви колишніх членів подружжя.

Що робити, якщо члени подружжя не знайшли спільної мови?

Якщо дружина та чоловік не домовилися про порядок поділу майна, в такому разі спір може бути вирішений судом.

За загальним правилом,частки майна дружини та чоловіка у разі поділу є рівними.Однак, це правило не є аксіомою.При вирішенні спору про поділ майна суд може відступити від засади рівності часток подружжя за обставин, які мають істотне значення.

Наприклад, якщо один з подружжя не дбав про матеріальне забезпечення сім'ї, ухилявся від участі в утриманні дітей, приховував заробітки й статки, знищив чи пошкодив спільне майно, суд може збільшити розмір частки на користь другого члена подружжя.

Чи впливає на поділ майна те, з ким житимуть діти?

Судова практика свідчить про те, що частка майна дружини або чоловіка може бути збільшена, якщо з ними проживають діти до досягнення повноліття й навіть дорослі, якщо вони є непрацездатними.

Однак,у цьому випадкурозмір аліментів, які одержує той з батьків, з ким проживають діти, має бути визнаним недостатнім для забезпечення фізичного чи духовного розвитку дитини, або її лікування.

Також варто враховувати новації законодавства, внесені в рамках ініціативи #ЧужихДітейНеБуває, відповідно до яких діти мають право на майно, що є у спільній сумісній власності батьків і дітей.

Якщо виділ на користь дітей майна неможливий,вони мають право на одержання від інших співвласників грошової або іншої матеріальної компенсації вартості його частки.

Де можна отримати більш детальну інформацію?

Щоб отримати більше детальну інформацію, консультацію щодо вашого конкретного випадку чи пораду щодо оформлення необхідних документів звертайтеся до нашої системи безоплатної правової допомоги.

Дізнатись, де розташований найближчий до вас центр або бюро надання безоплатної правової допомоги, можна за телефоном контакт-центру системи БПД 0 (800) 213-103цілодобово та безкоштовно в межах України.

Add a comment

Штормове попередження

За повідомленням Львівського обласного центру з гідрометеорології України по території області та м. Львова:

27 жовтня збережуться вночі місцями пориви південно-західного вітру 15 – 20 м/с.

Add a comment

Шановний платнику податків !

 

Оформлений трудовий договір – запорука соціальної захищенності громадян !

 

Розпорядженням КМУ від 05 вересня 2018 року № 649-р «Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення»  передбачено проведення Державною службою України з питань праці, Державною фіскальною службою України, Пенсійним фондом України, Національною поліцією України, іншими центральними органами виконавчої влади спільно з органами місцевого самоврядування комплексних заходів, спрямованих на детінізацію ринку праці та вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками.

Відповідно до норм трудового законодавства, працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору та повідомлення органу фіскальної служби.

 

 Суб’єкти господарювання які приймають на роботу найманих працівників зобов’язані:

- укласти в письмовій формі трудовий договір (п. 6 ч. 1 ст. 24 Кодексу законів про працю України ‎від 10.12.1971 № 322-VIII 2443-VIII із змінами та доповненнями). Форма трудового договору з фізичною особою затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики від 08 червня 2001 року № 260 «Про затвердження Форми трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, та Порядку реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю» із змінами, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27 червня 2001 року за № 554/5745;

- оформити наказ про прийняття на роботу (заповнюється типова форма № П-1 «Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу», затверджена наказом Державного комітету статистики України від 05 грудня 2008 року № 489 із змінами та доповненнями);

- повідомити орган ДФС про прийняття працівника на роботу (постанова КМУ від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»).

Після прийняття на роботу найманого працівника, роботодавці зобов'язані щомісяця подавати до фіскальних органів звітність з єдиного внеску не пізніше    20-го числа місяця, що настає за базовим звітним періодом. Якщо останній день здачі Звіту припадає на вихідний або святковий день, то строк здачі переноситься на перший після вихідного робочий день.

 

Головне управління

ДФС у Львівській області

 

Add a comment

29 жовтня 2018  року  о  17.00 год. у приміщенні Комарнівської міської ради відбудеться     засідання постійної комісії з питань  планування території  будівництва, архітектури, земельних відносин, законності, правопорядку та екології Комарнівської  міської ради сьомого скликання :

  

На порядок денний засідання   винесено питання :

 

1.Про припинення права користування земельними ділянками гр.Гірним Р.Й., Калимоном Р.А.

2.Про надання гр.Калимон Р.А. дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки.

3.Про надання гр..Шишці В.М.. дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки.

4.Про надання гр. Маланчак О.В. дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки.

5.Про надання гр.Панчишину М.М. дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки.

6.Про надання гр.Шишці О.І. дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки

7.Про надання гр..Коновалець Г.М. дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок  в натурі(на місцевості).

8.Про надання гр.Ліщинській М.Г. дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки.

9.Про надання гр.Бариляк М.Г. дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок  в натурі(на місцевості).

10.Про надання гр.Бариляку Г.М. дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки.

 

 

                                  Голова постійної комісії                                                  Дрималик Б.М.

                                                                                                             

Add a comment

відео-ролик на тему: Знай своє право на землю!

 

https://www.youtube.com/watch?v=U5GCApa-u7U&feature=share

Add a comment

Шановний клієнт!

 

Надсилаємо перелік населених пунктів і вулиць у яких припинено (буде припинено) електропостачання з 23-10-2018 20:44:00 по 24-10-2018 12:00:00. Причина вимкнення – Аварійне вимкнення (Інша причина). Просимо вибачення за тимчасові незручності.

 

БЕРЕЗЕЦЬ:  вул. ЛЬВIВСЬКА, вул. ЛЬВІВВСЬКА БІЧНА, вул. не визначена, вул. НОВА, вул. ПОЛЬОВА, вул. Театральна, вул. Шкільна;БУЧАЛИ:  вул. не визначена;ГРIМНО:  вул. 1-ГО ТРАВНЯ;Комарно:  вул. IВ. БОГУНА, вул. IВ. ФРАНКА, вул. БАШТА, вул. ГАЛИЦЬКА, вул. ГОНЧАРСЬКА, вул. ГОРОДОЦЬКА, вул. ЗАМКОВА, вул. ЗЕЛЕНА, вул. ЗЛУКИ, вул. КОРОТКА, вул. ЛЬВIВСЬКА, вул. ЛЬВIВСЬКА БIЧНА, вул. О.Утриска, вул. ПЕТРИКА, вул. ПЕТРИКА БІЧНА, вул. РIЧКОВА, вул. СIЧ. СТРIЛЬЦIВ, вул. САМБIРСЬКА, вул. ТРОIЦЬКА, вул. ШЕВСЬКА, вул. ШЕВЧЕНКА, вул. ЩИРЕЦЬКА, вул. Ю. ДРОГОБИЧА;Нове Село:  вул. ДРОГОБИЦЬКА, вул. Зелена, вул. ЛУГОВА, вул. МОЛОДІЖНА, вул. не визначена, вул. НОВА , вул. ОЗЕРНА, вул. ПЕРШЕ ТРАВНЯ, вул. ПІДДОЛИНІВСЬКА, вул. Піддолинська, вул. Польова, вул. ЯСЕНІВСЬКА;Переможне:  вул. БIЧНА, вул. ДВОХРЯДНА, вул. не визначена;ПІДДОЛИНИ:  вул. не визначена, вул. Піддолинівська, вул. Ясенівська;ТУЛИГОЛОВИ:  вул. БЕРЕГОВА, вул. ВЕСЕЛА, вул. ГАЙОВА, вул. ЛИПОВА, вул. МИРУ, вул. не визначена, вул. САДОВА;

 

З повагою, ПрАТ "Львівобленерго"

 

Add a comment

Міністерство юстиції виступило з ініціативою щодо роботи у віддалених селах та містечках, де немає нотаріусів, Уповноважених осіб. Фактично, це наші співробітники, які б надавали українцям окремі найбільш затребувані нотаріальні послуги, такі як оформлення спадщини і дарування.

Розповім детальніше про цю ініціативу та розроблений Законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення передумов для захисту економічних та спадкових прав громадян в сільській місцевості» (№9140).

 

Чому ця ініціатива важлива?

Всі ми добре знаємо, як нині виглядає українське село.

Так, звичайно, є невеликі населені пункти, де живе чимало молоді, влітку чи не кожні вихідні весілля, на велосипедах по вулицях гасають діти, а у школі важко знайти вільне місце.

Та чи багато таких? На жаль, ні. У переважній більшості сіл основа населення – люди старшого віку.

З 11,7 мільйонів пенсіонерів близько 5 млн проживають саме у селах.

Це люди, які все життя тяжко працювали на землі. Це люди, які пережили війну й віддали всі свої сили на відновлення нашої країни.

Нині ж вони не можуть отримати найпростіших державних послуг: переоформити землю чи будинок на онуків, скласти заповіт, отримати необхідну довідку чи копію документів.

Чому, спитаєте ви? Тому, що в більшості сіл надати їм цю послугу немає кому. А здоров’я, щоб поїхати навіть до найближчого райцентру, в цих людей вже немає.

 

Який масштаб проблеми?

З 1160 посад державних нотаріусів, до яких здебільшого і звертаються сільські жителі, адже не мають коштів на недешеві послуги приватного нотаріуса, вільними є понад 300.

У 122 районах відсутні державні нотаріуси, а в 55 районах немає жодного нотаріуса взагалі. Фактично, доступу до нотаріальних послуг, які гарантовані державою, не мають жителі чверті України.

Ось кілька прикладів з життя.

У місті Маневичі на Волині державний нотаріус відсутній. Більшість жителів району мають статус постраждалих від чорнобильської катастрофи і відповідні пільги. Вони мають 200-300 кілометрів їхати, щоб знайти державного нотаріуса і оформити законні права.

Мешканці села Бережівка у Чернігівській області їздили до Ічні, де працював нотаріус. Однак він пішов з посади на початку року. Найближчий державний нотаріус у місті Борзна – за 100 кілометрів від села. Але прямого автобуса до цього міста немає. Тому жителям доводиться їздити близько 200 кілометрів до Чернігова.

У районному центрі Семенівка на Полтавщині відсутній будь-який нотаріус. Люди займають чергу, щоб мати можливість потрапити до нотаріуса з питанням оформлення спадщини і черга вже розтягнулася на 8 місяців.

 

Що треба змінювати?

Хоча Міністерство юстиції й відповідальне за роботу нотаріату, нотаріуси є незалежними самозайнятими особами.

Ми не можемо примусити того чи іншого нотаріуса йти працювати в державну нотаріальну контору. Тим більше ми не можемо примусити приватних нотаріусів їхати в села й надавати свої послуги там.

Однак і залишати ситуацію в нинішньому стані ми не маємо права. Адже не нормально, коли в країні, яка бачить себе частиною Європейського Союзу, громадяни не можуть отримати найпростіші сервіси, гарантовані державою.

 

Що ми пропонуємо?

Передбачити законом створення нової категорії працівників юстиції для здійснення обмежених нотаріальних дій, які працюватимуть у віддалених селах та забезпечать потребу громадян у послугах.

Фактично – це діючі працівники головних управлінь юстиції, консультанти державних нотаріальних контор, які пройдуть відповідне навчання і лише після того отримають повноваження для надання таких послуг:

  • Оформлення права спадщини.
  • Оформлення договорів довічного утримання, заповітів
  • Видача свідоцтв про народження і смерть.
  • Засвідчення вірності копій документів.
  • Посвідчення довіреностей, видача дублікатів нотаріальних документів.

 

Що це дасть?

У тих селах та селищах, де немає жодного нотаріуса, наші спеціалісти можуть стати справжнім рятівним кругом для місцевого населення. Вони надаватимуть лише найпопулярніші соціальні послуги, якими користуються громадяни.

Це дасть можливість не їздити українцям по кількасот кілометрів, не чекати місяцями в чергах.

Якість їхньої роботи, як і якість роботи нотаріусів та реєстраторів, контролюватиме Мін’юст. До них будуть такі самі вимоги, як і до інших співробітників відповідної сфери.

Чому зараз маніпулюють інформацією?

Однак, є й ті, хто не бажає піти на зустріч українському селянину. Є ті, хто хоче мати зиск навіть з соціальних проектів. Є ті, хто боїться конкуренції. Саме тому й розповсюджуються всі ті міфи, які з’явилися навколо законопроекту №9140. Які я хочу прокоментувати окремо.

Законопроект не може відкривати можливості для рейдерських захоплень, оскільки рейдерство не відбувається при оформленні спадщини селян в сільській місцевості. А оформлення договорів купівлі-продажу та корпоративних прав НЕ ВКЛЮЧЕНО до їхнього функціоналу.

Він не руйнує основи децентралізації в Україні, адже надає селянам можливість оформити дарування у власному селі. І щойно там за ініціативи місцевої влади запрацюють сільські нотаріуси, чи приїдуть працювати приватні, діяльність наших уповноважених осіб одразу припиниться.

Немає чого боятися й щодо корупційних ризиків та зловживань. Рівень корупційних ризиків з боку державних службовців точно не буде більшим, ніж ризики зловживань з боку державних реєстраторів, державних або приватних нотаріусів. Повідомлення про правопорушення у сфері державної реєстрації та нотаріату до Мін`юсту надходять постійно, на що відомство реагує в рамках Закону.

Уповноважені особи працюватимуть у ВИЗНАЧЕНІЙ МІСЦЕВОСТІ, категорія – НЕ ВИЩЕ села або району.

Ми ні в якому разі не ставимо під сумнів безспірність вчинення нотаріальних дій та знижувати  їх якість

Мін’юст здійснює державне регулювання нотаріальної діяльності, контроль за організацією нотаріату та нотаріальної діяльності Уповноважених осіб. Нотаріальні дії будуть вчиняти особи:

  • Із вищою юридичною освітою.
  • Необхідним досвідом роботи від 3 років.
  • З відповідно обладнаним робочим місцем.

Впевнений, що наша спільна з народними депутатами ініціатива допоможе тисячам людей, які проживають у віддалених селах та населених пунктах країни, отримувати якісні державні послуги у сфері реєстрації прав спадщини та дарування.

Add a comment

 

Опис : T2137000

Державна служба України з надзвичайних ситуацій

 

Львівський регіональний центр з гідрометеорології

ьвівський РЦГМ)

79044, вул. Генерала Чупринки, 58а, м. Львів,                                     тел./факс: (032) 238-96-68

e-mail:  pgdlviv@meteo.gov.ua; buhlviv@meteo.gov.ua                                           (032) 238-96-67

 

 
 

 

22 жовтня 2018 р. 13:30 год.

   

 

 

ШТОРМОВЕ  ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО РІЗКУ ЗМІНУ ПОГОДНИХ УМОВ

    РЗП/СГЯ № 14/04/09

 

У зв’язку з проходженням активних атмосферних фронтів від циклонічної депресії над Скандинавією та вторгненням холодної повітряної маси                         24 – 25 жовтня очікуються несприятливі погодні умови:

  • пориви північно-західного вітру 17 – 22 м/с, 24 жовтня – місцями                 25 – 28 м/с;
  • зміна фази опадів – дощ з переходом в мокрий сніг та сніг, 24 жовтня місцями сильний мокрий сніг та сніг, хуртовини;
  • зниження температури повітря – впродовж доби 24 жовтня 2 – 7° тепла,               25 жовтня вночі від 3° морозу до 2° тепла, вдень 3 – 8° тепла.

Подекуди встановлення нестійкого снігового покриву, на дорогах ожеледиця.

 

Такі складні погодні умови можуть призвести до порушення та припинення руху транспорту на окремих ділянках доріг та вулиць (рівень загрози 2 – жовтий, місцями рівень загрози 3 – червоний). Також це ускладнить роботу енергетичної, будівельної галузей та комунального господарства.

 

 

Черговий синоптик: Сах Н.

 

 

 

 

 

 

тел.  292-19-76

 

Add a comment
IP Address