Порядок отримання свідоцтва про народження дитини

Що потрібно зробити після народження дитини?

Батьки зобов’язані не пізніше 1 місяця від дня народження дитини зареєструвати народження дитини в органі ДРАЦС за місцем проживання одного з батьків або за місцем народження дитини.

Які документи потрібні для реєстрації народження?

Одночасно із заявою про державну реєстрацію народження дитини (усною або письмовою) подається:

  • паспорт заявника, якщо заявниками є не батьки;
  • документ, який підтверджує факт народження – медичний документ, виданий закладом охорони здоров'я;
  • паспорти батьків або одного з них;
  • документ, що підтверджує походження дитини від батька (свідоцтво про шлюб або спільна заява матері та батька дитини, або заява матері); 
  • за відсутності документа закладу охорони здоров’я або медичної консультативної комісії, підставою для реєстрації народження є рішення суду про встановлення факту народження.

Де працює послуга з прийому документів для реєстрації у пологових?

Мін’юст створив умови для максимального спрощення  доступу громадян до адміністративних послуг. Найпопулярнішою послугою була і залишається видача свідоцтва про народження безпосередньо у пологових будинках. У 2018 році  батьки понад 162 тисяч немовлят скористалися цією послугою.

 

Інформація про заклади охорони здоров’я, в яких можна отримати свідоцтво про народження дитини, розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції https://minjust.gov.ua.

 

Як зареєструвати місце проживання новонародженої  дитини?

Батьки зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом 3 місяців з дня державної реєстрації її народження. Дитина віком до 10 років може бути зареєстрована за адресою лише одного з батьків.  При цьому, згода власника або інших осіб, які проживають на цій житлової площі, не потрібна.

 

Де здійснюється реєстрація місця проживання?

Реєстрація місця проживання здійснюється органами місцевого самоврядування або у «Центрі надання адміністративних послуг».

 

За бажанням батьків документи можуть бути подані органам ДРАЦС під час проведення державної реєстрації народження дитини.

 

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини також може здійснюватися на підставі направлених органами соціального захисту населення даних, що зазначив законний представник, з яким постійно проживає дитина, у заяві про призначення допомоги при народженні дитини.

 

У разі звернення осіб, місце проживання яких не зареєстровано, осіб, які вимушені були залишити місця проживання з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції і не мають можливості зареєструвати новонароджену дитину, рішення про призначення допомоги при народженні дитини приймає орган соціального захисту населення на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов, складеного за місцем фактичного проживання сім’ї.

 

Які документи потрібні?

  • письмова заява встановленої форми;
  • свідоцтво про народження дитини (оригінал і копія);
  • паспорт того з батьків, за яким визначено місце реєстрації дитини (оригінал і копія);
  • квитанція про сплату адміністративного збору.

Де отримати документи?

Якщо документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подавалися до органу ДРАЦС або до органів соціального захисту населення, оформлена органом реєстрації довідка про реєстрацію місця проживання дитини повертається до відповідного органу ДРАЦС або за бажанням того з батьків (представників), хто подавав заяву, може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг, надіслана поштою, про що робиться відповідна відмітка в даних про новонароджену дитину.

 

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

Add a comment

 

В рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!» продовжуємо ознайомлювати з правами громадян. На сьогодні говоримо про те, які права має споживач та як людині їх захистити.

 ПРАВА ЯКІ МАЄ СПОЖИВАЧ, КОЛИ ПРИДБАВАЄ ТОВАР:

  • на належну якість продукції;
  • на належне обслуговування;
  • на безпечність продукції;
  • на відшкодування майнової, моральної шкоди, яка завдана через недоліки придбаного товару;
  • на необхідну доступну, своєчасну та достовірну про товар та його виробника.

ОБОВ`ЯЗКИ ПРОДАВЦЯ:

  • надавати детальну інформацію про товар, термін його придатності, властивості товару, порядок гарантійного обслуговування товару;
  • видавати споживачу розрахунковий документ(встановленої форми), який підтверджує факт купівлі із позначкою про дату продажу та гарантійний документ.

ПРАВО НА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ДО МАГАЗИНУ:

  • якщо товаром не користувались, а початковий вигляд товару збережено, протягом 14 днів після дня купівлі можна подати письмову вимогу про бажання повернути чи обміняти товар разом з розрахунковим документом, який підтверджує факт купівлі товару.

ТОВАРИ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЮ:

  • лікарські препарати;
  • предмети гігієни;
  • парфюмерно-косметичні та ювелірні вироби;
  • тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички;
  • товари для немовлят та дитячі іграшки.

ПРАВА СПОЖИВАЧА ЩОДО ЗАХИСТУ ПРАВ ПРИ ЇХ ПОРУШЕННІ:

  • вимагати у продавця відновлення порушеного права;
  • подати скаргу до відповідного територіального підрозділу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та прав споживачів;
  • звернутись до суду за місцем проживання,заподіяння шкоди чи виконання договору.

ПАМ`ЯТКА: Ваші права-ваша зброя. Знаючи їх, знатимете як відновити порушене право!

Add a comment

ОГОЛОШЕННЯ!

На підставі  третього підпункту  частини 2.1 Ст.1 Положення про постійні комісії Комарнівської міської ради, скликую засідання постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та торгівлі на 8 лютого  2019 року в п’ятницю  на 10:00 в приміщенні  міської ради.

До порядку денного, засідання комісії, 46 сесії Комарнівської міської ради VІІ скликання вношу на  розгляд таке питання:

1. Про внесення змін до перенесення кошторисних призначень по загальному та спеціальному  фонду у 2019 році.

Секретарю ради:

Підготувати друковані проекти рішень з додатками і поясненнями, відповідно до оприлюднених  документів на сайті ради, в необхідній кількості для кожного члена комісії, з датами оприлюднення та посиланням на місце оприлюднення.

Невідкладно оприлюднити дане оголошення на сайті ради, та довести до відома членів комісії.

 

4 лютого  2019 року                              

 

Голова комісії                                                          Юрга Володимир.

Add a comment

Україна

Комарнівська міська рада

Городоцького району Львівської області

РОЗПОРЯДЖЕННЯ №  08

   Секретаря ради

 

від    31 січня 2019     року                                                         м.Комарно

                                

Про  скликання      46– ої  позачергової  сесії

Комарнівської  міської ради  VІІ  скликання

      Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування  в Україні»:

1.   Скликати   46 –у  позачергову сесію  Комарнівської міської ради  VІІ скликання  11 лютого 2019   року  о 15.00  год. у  приміщенні   Комарнівської міської ради.

2.   До порядку денного  46 – ої позачергової   сесії VІІ скликання включити     питання :

1. Про внесення змін до перенесення кошторисних призначень по загальному та спеціальному  фонду у 2019 році.

        Доповідає : головний бухгалтер міської ради Проць М.В.

      Співдоповідає : голова постійної комісії з питань бюджету Юрга В.В.

3.Секретарю міської ради запросити депутатів міської ради та оприлюднити дане розпорядження на сайті міста.

4.  Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 Секретар ради                                     Д.І.Шишка

 

 

 

 

 

 

Add a comment

Головне управління ДФС у Львівській області інформує, що Верховною Радою України прийнято Закон України ,,Про Державний бюджет України на 2019 рік” від 23.11.2018 № 2629 - VIII, яким встановлено, що з 1 січня 2019 року мінімальна заробітна плата – 4 173 гривень.

Згідно  статті 3 Закону України “Про оплату праці” від 24.03.1995 № 108/95-ВР, із внесеними змінами та доповненнями, мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.

Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь – якою системою оплати праці.

Відповідно до ст.8 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI ,,Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування”, якщо працівник за місяць отримує дохід, розмір якого не перевищує рівня мінімальної заробітної плати і при цьому він оформлений за основним місцем праці, єдиний соціальний внесок розраховується, як добуток мінімальної заробітної плати, встановленої законом на ставку єдиного внеску. У 2019 році – це 918,06 гривень, а саме 4 173 грн. * 22 відсотки.

Крім цього, повідомляємо, що у зв’язку із збільшенням мінімальної заробітної плати з січня 2019 року посилено фінансову відповідальність за виплату заробітної плати у ,,конвертах”, або не оформлення трудових відносин з найманими працівниками та недотримання мінімальних гарантій оплати праці. Зокрема, за допуск працівника до роботи без оформлення трудових відносин – 125 190 грн., несвоєчасну виплату зарплати – 12 519 гривень.

Враховуючи вищенаведене просимо Вас врахувати зміни до чинного законодавства в частині оплати праці та оформлення трудових відносин з найманими працівниками.

                  

Головне управління ДФС у Львівській області

 

Add a comment

Шановний клієнт!

 

Надсилаємо перелік   вулиць у яких припинено (буде припинено) електропостачання з 30-01-2019 09:00:00 по 30-01-2019 17:00:00. Причина вимкнення – Планове вимкнення (Ремонт). Просимо вибачення за тимчасові незручності.

 

 М.Комарно:  вул. КОС -АНАТОЛЬСЬКОГО, вул. КОЦЮБИНСЬКОГО, вул. ЛИПЯ, вул. ЛИТОВКА, вул. ОЛЬХОВОГО;

 

З повагою, ПрАТ "Львівобленерго"

Add a comment

Шановний клієнт!

 

Надсилаємо перелік   вулиць у яких припинено (буде припинено) електропостачання з 29-01-2019 09:00:00 по 29-01-2019 17:00:00. Причина вимкнення – Планове вимкнення (Ремонт). Просимо вибачення за тимчасові незручності.

 

Комарно:  вул. ГАЛИЦЬКА, вул. ГОРОДОЦЬКА, вул. ЗАМКОВА, вул. КОРОТКА, вул. О.Утриска, вул. САМБIРСЬКА;

 

З повагою, ПрАТ "Львівобленерго"

 

Add a comment

Іспити на знання законодавства для реєстраторів розпочато

УВАГА! Прийняття та розгляд заяв для проходження автоматизованого анонімного тестування щодо визначення професійної компетентності розпочато.

Тестування обов’язково повинні проходити особи, які мають бажання стати державними реєстраторами, а також реєстратори, які були відключені від доступу до реєстрів і зараз спливає термін цього відключення.

З 25 січня розпочато прийом заявок. Відповідне оголошення можна знайти на сайті Міністерства юстиції (https://bit.ly/2TdHZPj). Заявки можуть бути надіслані поштою або передані безпосередньо у Мін’юст за адресою: Київ, Рильський провулок, 10 і приймаються включно до 16.00 8 лютого.

А вже 18 лютого розпочнеться перше тестування.

 

До тестування, яке відбудеться у лютому 2019 року, будуть допущені особи, заяви яких надійшли до Мін’юсту до 16 год. 00 хв. 08 лютого 2019 року.

Документи, які необхідно подати фізичним особам, які мають намір здійснювати функції державних реєстраторів:

·        відповідну заяву та засвідчену особистим підписом копію паспорта громадянина України (копії 1, 2 сторінок, сторінок зі штампами реєстрації місця проживання, а також інших сторінок за наявності інформації, відміток на них). Виходячи із загальних положень щодо засвідчення копій документів, на кожній сторінці копії паспорта проставляти: 1) відмітку «Згідно з оригіналом»; 2) дату засвідчення копії; 3) особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвище.

Особи, які правильно відповіли на 75 відсотків тестових завдань, вважаються такими, що успішно пройшли автоматизоване анонімне тестування. Таким особам видається сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень або у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань). Ті, хто тільки починають свою професію реєстратора, повинні також пройти двотижневі курси навчання користування реєстром в ДП «НАІС» і отримати так званий ключ доступу.

Результати автоматизованого анонімного тестування розміщуються на офіційному веб–сайті Мін’юсту не пізніше наступного робочого дня після його проведення.

Іспити будуть відбуватися раз на місяць. Особа, яка не склала іспит, може спробувати скласти його наступного місяця. Жодних обмежень щодо кількості спроб немає.

Add a comment

Шановний клієнт!

Надсилаємо перелік   вулиць у яких припинено (буде припинено) електропостачання з 25-01-2019 09:00:00 по 25-01-2019 16:00:00.

Причина вимкнення – Планове вимкнення (Ремонт). Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Комарно:  вул. ЗЕЛЕНА БІЧНА, вул. ЛИПЯ;

З повагою, ПрАТ "Львівобленерго"

 

Add a comment
IP Address